Szóróanyagok

A termék és a cégbemutatás egyik leggyakrabban alkalmazott eszköze a szórólap és a brossúra. Céljuk, hogy az olvasó azt érezze, hogy erre van szüksége, de többet akarjon megtudni a témáról.

Szórólap

Fontos, hogy a szórólapon ne áruljunk el túl sokat magunkról, az olvasó többet akarjon megtudni annál, mint ami benne van!

A szórólapnak legyen apropója, legyen benne, hogy miért éppen most! Akció, új termék bevezetése, rendezvény, egyéb aktualitás.

Kerüljük el, hogy szórólapunk a mai tendenciáknak megfelelően azonnal a szemetes kosárba kerüljön! Ebben tudunk segítségére lenni kreatív, az átlagostól eltérő színű, formájú és anyagú, figyelem felkeltő egyedi szórólapjainkkal.

Brossúra

A brossúra a szórólaphoz képest lehetőséget nyújt, hogy részletesebb információkat adjunk a kiadványunkban termékünkről vagy cégünkről. Mivel a szórólap nem a bővebb tájékoztatásra szolgál, ezért érdemes a több oldalas terjedelmű, hajtott, irkatűzött, vagy akár ragasztó kötött brossúra formátumot választanunk. A brossúrát akár stancolt kivitelben is elkészítjük Önnek, így jobb figyelemfelkeltő hatást érhetünk el. 

A brossúrák lehetnek a szórólapok kiegészítői is, így azokban már akár részletesebb információt és a termékeket teljes egészében bemutató fotókat, illusztrációkat is ismertethetünk.


Ajánlatkérés